tiistai 28. helmikuuta 2012

Lisää Polarn O. Pyret -takkeja

Paha paikka tuo Flamingon Polarn O. Pyret, kun se tuppaa olemaan meidän shoppailureissujen varrella, vaikka minne suuntaisi! ;)

Myyjä tarjosi apuaan, kerroin, että meillä on kyllä kotona kaikkea jo ihan riittävästi ja tulin vaan katselemaan. Hetken päästä olin jo kyselemässä "onko tätä siinä ja siinä koossa varastossa?" ja kassalle kiikutin lopulta kaksi takkia ja kaksi pipoa plus hanskat.  




Tämä harmaa softshell-takki saa luvan olla meidän "kaupunkitakki" tänä kesänä. Ei ole mitään järkeä ostaa pojalle enää kuudetta (!) takkia tähän kesään... :)

Harmaa softshell, vihreä windfleece ja kaksi ohutta pipoa.
Kaupassa kuvittelin tuon sinisen pipon sopivan viime syksyn petroolin väriseen settiin (kuvassa alla), mutta höpöhöpö. Noh, käytetään sitä sitten jonkun muun vaatteen kanssa...

1 kommentti:

  1. Minäkin olen niin monesti mennyt "vain katselemaan" ja kohta oon kävelly pussi kainalossa ulos..Mikä itsehillintä. Monella tuntuu olevan useampikin kokokaisuus välikauteen! Minä olen yrittänyt pidättäytyä yksissä. Tosin pienemmällä neitillä on haalari ja takki (Housut vielä uupuu!) :)

    VastaaPoista

Hei! Mukavaa, kun teet blogin pitämisestä mielekästä jättämällä kommentin, minkälaisen tahansa! :)